Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación
Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 18 [on line]
Egileak: Parra Valcarce, David [et al.]
- Argitalpen urtea:
- 2020
- Argitalpen tokia:
- Donostia ; Leioa
- Ezaugarriak:
- BIBLID [eISSN: 1988-3935 (2020), 18; 1-354]; on line
- ISSN:
- 1137-4462; eISSN: 1988-3935
Laburpena
Hogeita hamar bat ikertzailek hartu dute parte Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación aldizkariaren 18. zenbaki honetan, eta azterketa eta analisi anitzak egin dituzte. Aldizkariaren aurkibidea osatzen duten gaietako batzuk hauek dira: ziberbaliabideak eta transmedia, “kazetaritza hiperkonektatua”, hezkuntza-berrikuntza gizarte-komunikazioaren irakaskuntzan, telebistako albistegiak eta interneteko telebista-plataforma berriak, atari bertikalak, sare sozialen bidezko komunikazioa edo zientzia eta emakumea euskal ziberkomunikabideetan agertzea.
EHUko Gureiker Ikerketa Taldeak eta Eusko Ikaskuntzak elkarrekin argitaratzen duten laugarren zenbakia dugu honakoa.
EHUko Gureiker Ikerketa Talderaren laguntzarekin
Artikuluak
Izenburua
- Kredituak = Créditos
- Sumario = Summary
- Analytic Summary
- Parra Valcarce, David; Edo Bolós, Concha; Marcos Recio, Juan C. Modelos de negocio en cibermedios de tercera generación. Tres casos de estudio de nativos digitales españoles
- Gastaka Eguskiza, Ignacio; Azkunaga García, Leire; Eguskiza Sesumaga, Leyre El nuevo relato televisivo: la Realidad Aumentada en los informativos de Antena 3 para la cobertura del caso Julen
- Góngora Díaz, Gema; Lavilla Muñoz, David J. Instagram TV como nueva vía periodística de interacción con las audiencias
- Lisboa Empinotti, Marina Immediacy and connectivity as fundamental characteristics of hyperconnected journalism. Building an evaluation tool for news apps
- Pérez Gil, Carlos; Peinado Miguel, Fernando Los portales verticales de la Agencia EFE: otra perspectiva de información multimedia y de negocio
- García Ortega, Carmela; Zugasti Azagra, Ricardo Los partidos políticos aragoneses en Twitter durante la campaña de las elecciones autonómicas de 2015: una oportunidad perdida para la interacción extrapartido
- Eizmendi Iraola, Maider Emakume zientzilariak euskal ziber hedabideetan. Sareto behar den hiru erpineko ikerketa: informazio iturriak
- Gandlaz, Matías; Larrondo Ureta, Ainara; Orbegozo Terradillos, Julen Viralidad y engagement en los spots electorales a través de Youtube: el caso de las elecciones autonómicas vascas de 2016
- Larrondo Ureta, Ainara; Peña Fernández, Simón; Meso-Ayerdi, Koldobika; Becker, Beatriz; Fernandes-Teixeira, Juliana Gizarte komunikazio irakatsi-ikasteko UPV/EHUren hezkuntza berrikuntza esperientziak (2010-2020): IKTak, POlak, nazioartekotzea eta GJHak
- Lamelas López, Marcos El escándalo Cifuentes. El "sorpaso" de los nativos digitales a la prensa de papel en la agenda-setting española. Un estudio de caso
- Puntí Bru, Mónica El uso del transmedia y las redes sociales por parte de los medios digitales en catalán
- Calvo Rubio, Luis M.; Serrano Tellería, Ana Aproximación teórica a los contenidos periodísticos transmedia
- Ganzabal Learreta, maría; Meso Ayerdi, Koldobika; Pérez Dasilba, Jesús; Mendiguren Galdospín, Terese Pertsona ospetsuak Espainiako emakumeentzako prentsako eta bihotzeko prentsako argitalpen digitaletan
- Rodríguez González, María del Mar; Marauri Castillo, Iñigo; Armentia Vizuete, Ignacio; Marín Murillo, Flora Kontsumo aldizkari espezializatuetan Covid-19aren krisiari emandako tratamendu informatiboa