Viralidad y engagement en los spots electorales a través de Youtube: el caso de las elecciones autonómicas vascas de 2016
Gandlaz, Matías; Larrondo Ureta, Ainara; Orbegozo Terradillos, Julen
- Argitalpen urtea:
- 2020
- Argitalpen tokia:
- Donostia ; Leioa
- Ezaugarriak:
- BIBLID [eISSN 1988-3935 (2020), 18; 177-206]
- ISSN:
- 1137-4462; eISSN: 1988-3935
Laburpena
Alderdi politikoek hauteskunde kanpainetan erabiltzen dituzten marketin taktika estrategikoak orain bi hamarkada hasi ziren komunikazio fokuak sarera hedatzen, webguneek eta sare sozialek (Youtube, Twitter, Facebook, Instagram, eta abar) duten irismena baliatzeko. Bereziki, hautagaiek eta beraien komunikazio taldeek taktika pertsuasiboak erabiltzen dituzte Youtuberen erabiltzaile diren boto-emaileak erakartzeko. Premisa batetik abiatzen gara: 2.0 den aipatutako bitartekoa bideopolitikaren hedapenerako bide nagusi gisa egonkortu da. Hala, 2016ko Eusko Legebiltzarreko hauteskundeetan ordezkaritza lortu zuten bost alderdi politikoek (EAJ-PNV, EH Bildu, Podemos, PSE-EE eta Euskadiko PP) Youtuben jarritako hauteskunde spoten engagement delakoa, interakzioak eta biralizazio gaitasuna aztertzen.
Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu