Bigarren foro partehartzaile honen helburua adostasunetan oinarritutako “ulermen partekatua” finkatzea eta erantzun proposamenak lantzea izango da.
Lanketa honekin, hiru emaitza nagusi nahi ditugu eskaini eta bueltatu partehartzaile guztiei:
Horretarako, aurreko saioetan ezaugarritutako definizio, erronka eta azpimarren sintesia, “ulermen partekatua”, aurkeztuko da. Sintesi horretara heltzeko aplikatu den metodologia azalduko da ere. Eta parte-hartze metodologiaren bitartez, talde txikietan bilduta eta sortzen ari garen konfiantza giroa sendotuz, bi ariketa nagusi burutuko ditugu:
Ariketa I: Sintesian jasoko diren esaldi eta esapideen inguruan adostasunak landuko ditugu. Adostasunen maila identifikatzeaz gain, desadostasunak identifikatuko ditugu ere.
Ariketa II: Adostasunei erantzuna emateko proposamenak eta desadostasunak kudeatzeko proposamenak landuko ditugu.
Hitzordu berri hau joan den ekainaren 4an Donostian egindakoarekin ondoren dator, non akordiorako bide partekatu baterako oinarriak zehazten hasi ziren.
09:00
Harrera
09:30
Irekiera eta foroaren aurkezpena
Begoña PEDROSA. Eusko Jaurlaritza (eu)
Beatriz AKIZU. Eusko Ikaskuntza (eu)
09:45
Segregazioaren ezaugarritze eta ulermen partekatua: Aurreko saioen emaitzen sintesiaren aurkezpena eta aplikatutako metodologiaren azalpena.
Idoia FERNÁNDEZ. Euskal Herriko Unibertsitatea
10:00
Ariketa I (dinamika partehartzailea): Sintesian jasoko diren esaldi eta esapideen inguruan adostasunak landuko ditugu. Adostasunen maila identifikatzeaz gain, desadostasunak identifikatuko ditugu ere.
Dinamikaren azalpen metodologikoa: Elhuyar
11:30
12:00
13:30
Segregazioaren ezaugarritze eta ulermen partekatuaErronkak kudeatzeko proposamenak | ||
Askotariko segregazioari nola erantzun hezkuntza sistematik? Adostasunerako bide partekatu baterako oinarriakBigarren lan-saioan bildutako edukiak |
Gasteiz Etorbidea, 85, 01009 Vitoria-Gasteiz, Araba. |