La sociedad de la información y los canales de distribución en el sector bancario

Etxebarria, Carmen
- Argitalpen urtea:
- 1997
- Argitalpen tokia:
- Donostia-San Sebastián
- ISBN:
- 84-89516-62-6
Laburpena
Egun banka merkatuan biltzen diren egiturazko baldintzen arabera, gero eta zailagoa eta eragin gutxiagokoa da eredu tradizionala jarraituz banaketa-ahalmena zabaltzea -bulego "kloniko" gero eta gehiago irekiz. Izan ere, banaketarako kanal alternatibo bakoitzak balio desberdina ematen die banketxei, atributu desberdinak eskaintzen baitizkie kontsumitzaileei. Teknologia berrien babespean sortu diren komunikazio-kanal desberdinen bilakabidea aztertzea da komunikazio honen helburua. Horrek, halaber, aldaketa dakar salmenta gune tradizionaletan (banka bulegoak), harreman-bankaren adierazgarri nagusi ziren aldetik. Gainera, telefono bidezko banka, jalgitzen ari den kanal berri hori, aztertzen da, bezero-banketxe harremanetan eragin aski nabarmena baitu.Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu