Viralidad y engagement en los spots electorales a través de Youtube: el caso de las elecciones autonómicas vascas de 2016

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 18 [on line]

Gandlaz, Matías; Larrondo Ureta, Ainara; Orbegozo Terradillos, Julen

Argitalpen urtea:
2020
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2020), 18; 177-206]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Alderdi politikoek hauteskunde kanpainetan erabiltzen dituzten marketin taktika estrategikoak orain bi hamarkada hasi ziren komunikazio fokuak sarera hedatzen, webguneek eta sare sozialek (Youtube, Twitter, Facebook, Instagram, eta abar) duten irismena baliatzeko. Bereziki, hautagaiek eta beraien komunikazio taldeek taktika pertsuasiboak erabiltzen dituzte Youtuberen erabiltzaile diren boto-emaileak erakartzeko. Premisa batetik abiatzen gara: 2.0 den aipatutako bitartekoa bideopolitikaren hedapenerako bide nagusi gisa egonkortu da. Hala, 2016ko Eusko Legebiltzarreko hauteskundeetan ordezkaritza lortu zuten bost alderdi politikoek (EAJ-PNV, EH Bildu, Podemos, PSE-EE eta Euskadiko PP) Youtuben jarritako hauteskunde spoten engagement delakoa, interakzioak eta biralizazio gaitasuna aztertzen.
 

Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua