Quels usages des séquences didactiques pour enseigner l´argumentation au secondaire obligatoire?

Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika = Secuencias didácticas y currículo de lenguas: teoría y práctica

Aeby Daghé, Sandrine

Argitalpen urtea:
2012
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
978-84-8419-248-0
ISSN:
1137-4446

pdf jaitsi

Laburpena

"S´exprimer en français" (Frantsesez mintzatu) irakaskuntza-metodologiako (Dolz, Noverraz, Scheneuwly, 2001) sekuentzia didaktikoak Suitzako frantses-hiztuneko hiru kantoitako bigarren hezkuntzako 17 gelatan praktikan erabiltzearen emaitzak azaltzen ditu ekarpen horrek. Zehazki, ikasleekin landutako generoen aukerak eta irakaskuntza-bideei eragindako aldaketak aztertzen ditu.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua