Modelos de negocio en cibermedios de tercera generación. Tres casos de estudio de nativos digitales españoles

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 18 [on line]

Parra Valcarce, David; Edo Bolós, Concha; Marcos Recio, Juan C.

Argitalpen urtea:
2020
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2020), 18; 5-36]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Espainiako ziberhedabide natibo digitalen hirugarren belaunaldiari dagozkion informazio proiektuek zenbait negozio ereduren aldeko apustua egiten dute, errentagarri bihurtzeko heldutasun maila egokia lortu duen eta industria horretatik kanpoko eragile berriak agertzearekin gero eta lehiakortasun maila handiagoa duen merkatu baten erronka handiei aurre egiteko.
 

Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua