Los portales verticales de la Agencia EFE: otra perspectiva de información multimedia y de negocio

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 18 [on line]

Pérez Gil, Carlos; Peinado Miguel, Fernando

Argitalpen urtea:
2020
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2020), 18; 109-136]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Hedabideak oraindik ere murgilduta daude iraultza digitalean, eta krisi ekonomikoak beren negozio ereduetan sortu duen eraginak produktu eta informazio dinamika berriak bilatzera bultzatu dituzte haiek, multimediak gero eta gehiago baldintzatzen duen ingurunera egokitzeko. Albiste agentziak ez dira prozesu horretatik kanpo geratu; bereziki, EFE agentzia, mundu mailan duen pisuari eusteko ahaleginean. Azken urteotan, sarrera gehiagoren bila, EFEren apustuetako bat izan da EFEverde, EFEsalud, EFEagro eta EFEtur webgune tematikoak sortzea.
 

Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua