Las nuevas oportunidades de negocio para las empresas en Internet

Eusko Ikaskuntzaren XIV. Kongresua: Donostia, Bilbo, Gasteiz, Iruñea, Baiona, Madril, 1997. Informazioaren gizartea

Duque, Juan José

Argitalpen urtea:
1997
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-89516-62-6

pdf jaitsi

Laburpena

Internet zerbitzu berriei, informazioari eta komunikazioari dagokien emari geroz handiagoa bideratzen ari da, mundu guztiko pertsonak, enpresak eta erakundeak elkarrekin harremanetan jartzen dituela. Erabiltzaile ez espezializatuen esku dagoen baliabide honek hainbat aukera eskaintzen ditu, bai merkataritza alorrean eta bai enpresa-gestioaren prozesuak aldatze eta hobetzeari begira. SPRIko PROMOWEB programak Interneterako sarbidea eta hartako aplikazioen garapena bultzatzen du ETEen artean, haien prozesuak hobetzeko eta abantailaz kokatu ahal izateko gero eta gehiago eskatzen duten eta gero eta sofistikatuagoak diren merkatuetan. Programa honek helburu hori iritsi nahi du, hiru jardunbide nagusiren bidez: Prestatzea, Ezartzea eta Erakustea.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua