Jendaurreko ahozko aurkezpenen lanketa Unibertsitatean Sekuentzia Didaktiko eta praktika gogoetatsuaren bidez

Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika = Secuencias didácticas y currículo de lenguas: teoría y práctica

Garro Larrañaga, Eneritz; Pérez Lizarralde, Karmele; Azpeitia, Agurtzane; Irizar, Asier

Argitalpen urtea:
2012
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
978-84-8419-248-0
ISSN:
1137-4446

pdf jaitsi

Laburpena

Artikulu honetan unibertsitatean ahozko aurkezpen formalak lantzeko esperientzi didaktiko baten berri ematen da. Lanketa hori egiteko dispositibo didaktikoa bi ardatzen inguruan gorpuzten da: Sekuentzia Didaktikoa (Dolz eta Schneuwly, 1998) eta praktika gogoetatsua (Esteve, 2009). Batetik, deskribatuko da nola antolatzen eta lantzen diren ikasleen aurretestuetatik abiatuta identifikaturiko ikasketa-gaiak; bestetik, erabiltzen diren tresnen (txantiloi, errubrika...) berri emango da; bukatzeko, esperientzia ebaluatuko da aurretestu eta ondotestuen azterketaren bidez.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua