Instagram TV como nueva vía periodística de interacción con las audiencias
Góngora Díaz, Gema; Lavilla Muñoz, David J.
- Argitalpen urtea:
- 2020
- Argitalpen tokia:
- Donostia ; Leioa
- Ezaugarriak:
- BIBLID [eISSN 1988-3935 (2020), 18; 67-78]
- ISSN:
- 1137-4462; eISSN: 1988-3935
Laburpena
Artikulu honetan, telebista konbentzionalak izandako joera aldaketan eragina izan duten aldagaiak aztertuko ditugu, baita sare sozialek hedabideetan duten eragina ere. Horretarako, ikuspegi teoriko bat hartu dugu eta IGTV plataformaren bidez albisteak kontsumitzeko eredu berri bat ezartzeko aukera balioetsi dugu, egungo kontsumitzaileari zuzendutako aukerako telebista formatu berri gisa. Gainera, Instagramen berezko tresnei lotutako eduki estilo berriak proposatuko ditugu, inpaktuko egunkari espainiarrek, hala nola El Mundo edo El País egunkariek, Instagram TVko kanalen bidez publikoarekin konektatzeko eredu praktiko gisa sartu ahal izan ditzaten, kazetaritza zerbitzu gisa ulertuta, eta ez produktu gisa bakarrik.
Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu