Gizarte komunikazio irakatsi-ikasteko UPV/EHUren hezkuntza berrikuntza esperientziak (2010-2020): IKTak, POlak, nazioartekotzea eta GJHak
Larrondo Ureta, Ainara; Peña Fernández, Simón; Meso-Ayerdi, Koldobika; Becker, Beatriz; Fernandes-Teixeira, Juliana
- Argitalpen urtea:
- 2020
- Argitalpen tokia:
- Donostia ; Leioa
- Ezaugarriak:
- BIBLID [eISSN 1988-3935 (2020), 18; 207-236]
- ISSN:
- 1137-4462; eISSN: 1988-3935
Laburpena
Berrikuntza didaktikoaren estrategia IKTen erabileran eta elkarreraginean oinarritzen duten bi ekimen aztertzen dira, elkarlaneko ziberkomunikazio-proiektuetan (Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza, ABP) sare sozialetan hainbat jarduera eginez. Azken alderdi horri dagokionez, berrikuntzak nazioarteko lankidetza birtuala ere ekarri du, Internationalisation at Home (IaH) ikuspegi berritzailea aplikatuz. Aztertutako proiektuek agerian uzten dute webgunearen eremuari lotutako irakasgaiak baliagarriak direla kazetaritzaren, publizitatearen eta ikus-entzunezko komunikazioaren irakaskuntzan berrikuntzak sartzeko. Era berean, agerian uzten dute
ikasgelan nazioartekotzeak duen interesa, ikasleak motibatzen dituzten jardueretatik abiatuta, eleaniztasunaren ohiko baliabidetik harago doazelako.
Erregistratu eta jaitsi Eusko Ikaskuntzaren argitalpenak
Erregistratuta nago. Kontura sartu