Gizarte komunikazio irakatsi-ikasteko UPV/EHUren hezkuntza berrikuntza esperientziak (2010-2020): IKTak, POlak, nazioartekotzea eta GJHak

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 18 [on line]

Larrondo Ureta, Ainara; Peña Fernández, Simón; Meso-Ayerdi, Koldobika; Becker, Beatriz; Fernandes-Teixeira, Juliana

Argitalpen urtea:
2020
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2020), 18; 207-236]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Berrikuntza didaktikoaren estrategia IKTen erabileran eta elkarreraginean oinarritzen duten bi ekimen aztertzen dira, elkarlaneko ziberkomunikazio-proiektuetan (Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza, ABP) sare sozialetan hainbat jarduera eginez. Azken alderdi horri dagokionez, berrikuntzak nazioarteko lankidetza birtuala ere ekarri du, Internationalisation at Home (IaH) ikuspegi berritzailea aplikatuz. Aztertutako proiektuek agerian uzten dute webgunearen eremuari lotutako irakasgaiak baliagarriak direla kazetaritzaren, publizitatearen eta ikus-entzunezko komunikazioaren irakaskuntzan berrikuntzak sartzeko. Era berean, agerian uzten dute
ikasgelan nazioartekotzeak duen interesa, ikasleak motibatzen dituzten jardueretatik abiatuta, eleaniztasunaren ohiko baliabidetik harago doazelako.
 

Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua