Ahozko konpetentziak derrigorrezko bigarren hezkuntzan: Sekuentzia Didaktikoak Tolosako laborategian

Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika = Secuencias didácticas y currículo de lenguas: teoría y práctica

Zabala Alberdi, Josune

Argitalpen urtea:
2012
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
978-84-8419-248-0
ISSN:
1137-4446

pdf jaitsi

Laburpena

Artikulu honen helburu nagusia da Mintzola Fundazioak Tolosako ikastetxe guztietan ahozkotasuna lantzeko garatu duen ikerketaren berri ematea, zehazki esateko, bigarren ikasturtean eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan gauzatu den lanaren zehaztapenak eman nahi izan ditugu artikulu honetan. Hala, 2011-2012 ikasturtean sortu diren sekuentzia didaktikoen inguruko informazioa ematen da: zein testu mota hautatu diren, zein helburu jarri ditugun maila bakoitzeko, nolako esku hartzeko proposamenak egin ditugun bakoitzean, etab.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua