Orain arte gauzatutako fasean, bi helburu nagusi lortu nahi izan ditugu :
Horretarako lurralde desberdinetan foro parte-hartzaileak burutu ditugu -Donostian, Kanbon, Iruñean-, eta gazteen ahotsa jasotzeko berariazko foroa gauzatu ere. Zein da Euskal Hezkuntza Sistemak jorratu beharreko norabidea galderari erantzuterakoan, etorkizuneko euskal hezkuntzak sustatu eta sendotu beharreko helburu komunak identifikatu dira.
Burututako gogoeta prozesuan “Euskal Herriaren kohesiorako tresna gisa, euskara eta euskal kulturaren transmisioa ardatz duen euskal hezkuntza sistema sustatu eta garatu beharra” izan da identifikatu den garatu beharreko lehentasuneko helburua. Etorkizuneko Euskal Hezkuntza Sistemak hartu behar duen norabidea definitzeko, helburu nagusi hau azterketarako ardatz nagusi gisa planteatzen da, identifikatutako gainontzeko printzipioak barne-bilduko dituenak:
Jasotako printzipio hauek hurrengo urratsen azterketaren abiapuntuzko oinarri orientatzaile gisa hartuko ditugu.
EUSKAL HERRIKO HEZKUNTZA SISTEMAREN LIBURU ZURIA
Euskal Hezkuntza Sistema, etorkizuna lantzen: Iparraldeko ahotsa eta azpimarra
Euskal Hezkuntza Sistema, etorkizuna elkarrekin lantzen. Gazteen ahotsa eta azpimarra
Ehun zubigile hezkuntza sistemaren etorkizuna elkarrekin lantzen
EUSKO JAURLARITZAREN HEZKUNTZA SAILAREKIN LANKIDETZAN
Euskal Hezkuntza-Sistema: adituekin solasean, herritarren azpimarra
Eusko Legebiltzarrean agerraldia
Eusko Ikaskuntzak parte hartu du etorkizuneko euskal hezkuntza sistemari buruzko akordioaren oinarriak zehazteko
Urteko Galdera 2020-2021
XXI. mendeko Euskal Herriak, nolako hezkuntza sistema behar du?
Ehun zubigile hezkuntza sistemaren etorkizuna elkarrekin lantzenForoaren emaitza txostena | ||
Euskal hezkuntza sistema, etorkizuna elkarrekin lantzenGazteen ahotsa eta azpimarra | ||
Euskal hezkuntza sistema, etorkizuna elkarrekin lantzenIparraldeko ahotsa eta azpimarra | ||
Hizkuntza eta kultura, plan integral baterantzEzagutzaren garapena komunitate eleaniztun eta kulturaniztun batean | ||
Segregazioaren ezaugarritze eta ulermen partekatuaErronkak kudeatzeko proposamenak | ||
Hizkuntza eta kultura politikak: non egiten dute bat, non oztopatzen dute elkar?Iratxe Retolaza (Emagin, UEU) |