Lineako marketina merkataritzako estrategia gisa: enpresen sare sozialen kudeatzailea

Mediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación, 15 [on line]

Mendiguren Galdospín, Terese; Meso Ayerdi, Koldobika

Argitalpen urtea:
2016
Argitalpen tokia:
Donostia ; Leioa
Ezaugarriak:
BIBLID [eISSN 1988-3935 (2016), 15; 175-189]
ISSN:
1137-4462; eISSN: 1988-3935

pdf jaitsi

Laburpena

Gaur egun, gero eta kontsumitzaile gehiago dira produktu eta markei buruzko kontsultarako, informazioa biltzeko eta iritziak emateko gune gisa sare sozialak erabiltzen dituztenak, eta inguruabar hori dute aurrean enpresek. Egoera horrek ezinbestean eragin du enpresen marketinerako estrategietan. Testuinguru honetan sortu da enpresa bateko community manager edo sare sozialen kudeatzailearen figura.

Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua