Internet como herramienta de marketing en la empresa

Eusko Ikaskuntzaren XIV. Kongresua: Donostia, Bilbo, Gasteiz, Iruñea, Baiona, Madril, 1997. Informazioaren gizartea

Altube, Izaskun

Argitalpen urtea:
1997
Argitalpen tokia:
Donostia-San Sebastián
ISBN:
84-89516-62-6

pdf jaitsi

Laburpena

Merkataritza-jardueretara bideratzea da komunikazio eta marketing kanal berri honen erronka, egungo jardueraren ahalbideak aprobetxatu eta emaitzak hobetzearren. Zera hauek bideratzen ditu: marketing eta Banaketa kanal berriak garatzea; mezuak pertsonalizatzea; clientearekiko ardura eta zerbitzua hobetzea; kolektiboen eta profesionalen arteko komunikazioen eraginkortasuna emendatzea; enpresaren inguruko hornitzaileak, bezeroak eta profesionalak bilduko dituen Prozesu Sare bat sortzea; eztabaida foroak sortzea interes komunak dituen jendearekin. Internet Sarea bere plangintza estrategikoan sartuko du enpresa bakoitzak eta, enpresak markatuko dituen helburuen arabera, bere Interneteko presentzia enpresaren marketing planaren barne dagoen beste ekintza bat gehiago izango da.
Partekatu
Facebook Twitter Whatsapp

Buscador

Bilaketa aurreratua