Solasaldiak

El proyecto Solasaldiak, recoge conversaciones entre personas de acreditada trayectoria en sus ámbitos de trabajo.

María Ángeles de la Caba Collado. Pedagogian doktorea. Psikologian lizentziatua: Gogorra irudituko zaizue, baina gure gizartean balioak ez ditu hezkuntzak finkatzen, merkatuak baizik

María Ángeles de la Caba Collado. Pedagogian doktorea. Psikologian lizentziatua: Gogorra irudituko zaizue, baina gure gizartean balioak ez ditu hezkuntzak finkatzen, merkatuak baizik

2008-07-04

Seguir leyendo

Itziar Plazaola Giger. Licenciada en Filosofía y Doctora en Ciencias de la Educación: La lengua es, sobre todo, una característica social

Itziar Plazaola Giger. Licenciada en Filosofía y Doctora en Ciencias de la Educación: La lengua es, sobre todo, una característica social

2007-12-14

Seguir leyendo

Itziar Plazaola Giger. Filosofian lizentziatua eta Hezkuntza zientzietan doktoratua: Hizkuntza, batez ere,  gertaera sozial bat da

Itziar Plazaola Giger. Filosofian lizentziatua eta Hezkuntza zientzietan doktoratua: Hizkuntza, batez ere, gertaera sozial bat da

2007-12-14

Seguir leyendo

Ana Fernández Sáinz. Directora de UNIQUAL: Era fundamental crear un ente evaluador externo del Sistema Universitario Vasco

Ana Fernández Sáinz. Directora de UNIQUAL: Era fundamental crear un ente evaluador externo del Sistema Universitario Vasco

2007-12-07

Seguir leyendo

Ana Fernández Sáinz. UNIQUALeko zuzendaria: Funtsezkoa zen Euskal Unibertsitate Sistemaren kalitatea kanpotik ebaluatzeko erakundea sortzea

Ana Fernández Sáinz. UNIQUALeko zuzendaria: Funtsezkoa zen Euskal Unibertsitate Sistemaren kalitatea kanpotik ebaluatzeko erakundea sortzea

2007-12-07

Seguir leyendo

Iosu Zabala. Rector de la Universidad de Mondragon: Con la actividad de Mondragón Unibertsitatea moldeamos la sociedad del futuro

Iosu Zabala. Rector de la Universidad de Mondragon: Con la actividad de Mondragón Unibertsitatea moldeamos la sociedad del futuro

2007-06-15

Seguir leyendo

Iosu Zabala. Mondragon Unibertsitateko Errektorea: Mondragon Unibertsitatekojardunarekin etorkizuneko gizarteari nolabaiteko forma ematen ari gara

Iosu Zabala. Mondragon Unibertsitateko Errektorea: Mondragon Unibertsitatekojardunarekin etorkizuneko gizarteari nolabaiteko forma ematen ari gara

2007-06-15

Seguir leyendo

Igone Azpiroz y Alberto de la Cuesta. Directora de Aprendizaje Permanente del Gobierno Vasco y director de TIC y e-Learning de Tknika: Se está realizando una oferta muy amplia en cuanto a aprendizaje permanente y quizá la sociedad no se haya dado cuenta aún de que estamos apostando por esa vía

Igone Azpiroz y Alberto de la Cuesta. Directora de Aprendizaje Permanente del Gobierno Vasco y director de TIC y e-Learning de Tknika: Se está realizando una oferta muy amplia en cuanto a aprendizaje permanente y quizá la sociedad no se haya dado cuenta aún de que estamos apostando por esa vía

2006-12-15

Seguir leyendo

Igone Azpiroz eta Alberto de la Cuesta. Eusko Jaurlaritzako Etengabeko Ikaskuntza zuzendaria eta Tknikako IKT eta e-Learning zuzendaria: Etengabeko ikaskuntzaren bidean, erakundeak izugarrizko eskaintza egiten ari gara, eta beharbada gizarteak ez du oraindik hausnartu bide horretan gaudela

Igone Azpiroz eta Alberto de la Cuesta. Eusko Jaurlaritzako Etengabeko Ikaskuntza zuzendaria eta Tknikako IKT eta e-Learning zuzendaria: Etengabeko ikaskuntzaren bidean, erakundeak izugarrizko eskaintza egiten ari gara, eta beharbada gizarteak ez du oraindik hausnartu bide horretan gaudela

2006-12-15

Seguir leyendo

Iñaki Mujika. Viceconsejero de Formación Profesional y de Formación Continua: Nuestro modelo es industrial: los alumnos y sus familias tienen que saber dónde están los puestos de trabajo

Iñaki Mujika. Viceconsejero de Formación Profesional y de Formación Continua: Nuestro modelo es industrial: los alumnos y sus familias tienen que saber dónde están los puestos de trabajo

2006-10-06

Seguir leyendo

Iñaki Mujika. Lanbide Heziketako eta Etengabeko Heziketako Sailburuordea: Guk daukagun eredua industriala da, eta ikasleek eta familiek jakin behar dute lanpostuak non dauden

Iñaki Mujika. Lanbide Heziketako eta Etengabeko Heziketako Sailburuordea: Guk daukagun eredua industriala da, eta ikasleek eta familiek jakin behar dute lanpostuak non dauden

2006-10-06

Seguir leyendo

Ángel José Gómez Montoro. Rector de la Universidad de Navarra: La Universidad de Navarra se siente muy orgullosa de su origen en el Viejo Reyno pero también busca su expansión

Ángel José Gómez Montoro. Rector de la Universidad de Navarra: La Universidad de Navarra se siente muy orgullosa de su origen en el Viejo Reyno pero también busca su expansión

2006-09-01

Seguir leyendo

Ángel José Gómez Montoro. Nafarroako Unibertsitateko errektorea: Nafarroako Unibertsitatea oso harro dago bere jatorria Erresuma Zaharrean izateaz, baina zabalpena ere bilatzen du

Ángel José Gómez Montoro. Nafarroako Unibertsitateko errektorea: Nafarroako Unibertsitatea oso harro dago bere jatorria Erresuma Zaharrean izateaz, baina zabalpena ere bilatzen du

2006-09-01

Seguir leyendo

Patxi Juaristi Larrinaga. Patxi Juaristi Larrinaga. Director de Universidades del Gobierno Vasco: El proceso de Bolonia está al caer y nos pide importantes cambios. Es decir, tenemos que homologar nuestras universidades con las europeas

Patxi Juaristi Larrinaga. Patxi Juaristi Larrinaga. Director de Universidades del Gobierno Vasco: El proceso de Bolonia está al caer y nos pide importantes cambios. Es decir, tenemos que homologar nuestras universidades con las europeas

2006-06-30

Seguir leyendo

Patxi Juaristi Larrinaga. Eusko Jaurlaritzako Unibertsitate Zuzendaria: Boloniako prozesua gainean dugu, eta horrek aldaketa garrantzitsuak eskatzen dizkigu. Alegia, gure unibertsitateak Europakoekin homologatu behar ditugu

Patxi Juaristi Larrinaga. Eusko Jaurlaritzako Unibertsitate Zuzendaria: Boloniako prozesua gainean dugu, eta horrek aldaketa garrantzitsuak eskatzen dizkigu. Alegia, gure unibertsitateak Europakoekin homologatu behar ditugu

2006-06-30

Seguir leyendo

Joaquim Dolz Mestre. Catedrático de Didáctica de las Lenguas y Formación del profesorado en la Universidad de Ginebra: No es suficiente con practicar la lengua, sino que la expresión oral debe convertirse en un objeto de enseñanza

Joaquim Dolz Mestre. Catedrático de Didáctica de las Lenguas y Formación del profesorado en la Universidad de Ginebra: No es suficiente con practicar la lengua, sino que la expresión oral debe convertirse en un objeto de enseñanza

2006-06-16

Seguir leyendo

Joaquim Dolz Mestre. Hizkuntzen Didaktikan eta Irakasleen Prestakuntzan katedraduna Genevako Unibertsitatean: Ez da nahikoa hizkuntza bat erabiltzea; mintzamenak irakasgaia ere izan beharko luke

Joaquim Dolz Mestre. Hizkuntzen Didaktikan eta Irakasleen Prestakuntzan katedraduna Genevako Unibertsitatean: Ez da nahikoa hizkuntza bat erabiltzea; mintzamenak irakasgaia ere izan beharko luke

2006-06-16

Seguir leyendo

Estefanía Reina Pancha y Sandra Feng. Estudiantes del Instituto Peñaflorida de San Sebastián: No tuvimos problemas de adaptación porque vinimos cuando éramos pequeñas

Estefanía Reina Pancha y Sandra Feng. Estudiantes del Instituto Peñaflorida de San Sebastián: No tuvimos problemas de adaptación porque vinimos cuando éramos pequeñas

2006-03-17

Seguir leyendo

Estefanía Reina Pancha eta Sandra Feng. Donostiako Peñaflorida Institutuko ikasleak: Ez dugu egokitzeko arazorik izan, haurrak ginela etorri ginen eta

Estefanía Reina Pancha eta Sandra Feng. Donostiako Peñaflorida Institutuko ikasleak: Ez dugu egokitzeko arazorik izan, haurrak ginela etorri ginen eta

2006-03-17

Seguir leyendo

Tontxu Campos. Consejero de Educación, Universidades e Investigación del Gobierno Vasco: Debido a su talante, nos llevamos mejor con el actual Gobierno español que con el anterior, pero por medio de la Ley Orgánica de Educación está vulnerando nuestras competencias

Tontxu Campos. Consejero de Educación, Universidades e Investigación del Gobierno Vasco: Debido a su talante, nos llevamos mejor con el actual Gobierno español que con el anterior, pero por medio de la Ley Orgánica de Educación está vulnerando nuestras competencias

2006-01-13

Seguir leyendo

Mostrando resultados 21 a 40 de 57.